TEXT, KURZOR...


VÍTEJTE A PŘEJI VÁM KRÁSNÝ DEN BEZ MRÁČKU

úterý 3. prosince 2013

Není na co se dívat

Nejsem zrovna seriálový typ a přece mne dostal jeden pořad. 

Nedívala jsem se na TV, ale na online kamery - co to bylo za pořad? 
VYVOLENÍ 2013 
Zajímal mne tam jeden soutěžící - nemusíte hádat - byl to Vlado Dobrovodský. Vzpomínala jsem na první Vyvolené a hlavně na Vladka. Troufám si říct, že nejsem jediná, kdo si při vyslovení slova "Vyvolení", dokáže v prvním momentě představit někoho jiného. 

 Ano, trávila jsem všechny volné chvilky přilepená na monitoru a prožívala radost, vztek, smutek... Všechno co Vladko dělal, bylo zábavné - jeho smích, jeho hysterické výbuchy, jeho vymýšlení zábavy, jeho průpovídky... 

No a najednou je konec a - nevěřila bych tomu, ale je tu prázdno. 

 Vladko, přeji Ti jen to nejlepší, hodně štěstí, lásky a hlavně ať se Ti splní alespoň jedno tajné přání.

Žádné komentáře:

Okomentovat