TEXT, KURZOR...


VÍTEJTE A PŘEJI VÁM KRÁSNÝ DEN BEZ MRÁČKU

sobota 7. prosince 2013

Přišel mi dopis

Po dlouhé době jsem měla ve schránce dopis. 

Česká správa sociálního zabezpečení - tak to bude asi něco k důchodu. 

 Otevřela jsem obálku, vyndala psaní a při pohledu na číslo o které se mi od příštího roku zvýší důchod, jsem se musela posadit. 

Částka je ohromující!!!! Přidali mi 33,- Kč + 10,- Kč k základu!!! CELÝCH 43,- Kč! 

Tak to je výsměch.

A to ještě všechno zdraží poté, co ČNB udělala vynikající krok a koruna oslabila. 

Hlavně, že páni poslanci, kteří ve funkcích končí, dostanou odstupné v řádek několika statísíců a noví poslanci si odsouhlasí platy zase o něco vyšší! 

Tak tohle už mně pořádně nas..lo (doplňte si "ra")... 

Přiznám se, že kdyby mi nepřidali NIC, vadilo by mi to míň! 

 Ušetřilo by se za poštovné, ušetřil by se papír, ušetřily by se obálky, ušetřila by se práce úředníků atd... NEvážení politici, je mi z vás špatně!!!

Žádné komentáře:

Okomentovat