TEXT, KURZOR...


VÍTEJTE A PŘEJI VÁM KRÁSNÝ DEN BEZ MRÁČKU

sobota 18. května 2013

Príma tatínek

Šel jsem se svým šedesátiletým otcem koupit nové boty. Z běhání po obchodech jsme vyhládli a rozhodli se zajít do restaurace najíst.


U stolu jsem zpozoroval, že otec nemůže spustit oči z vedle sedící dívky Měla vysoko natupírovaného kohouta, nabarveného do zelena, oranžova, červena a modra.

Kdykoliv k němu dívka obrátila oči, viděla, že na ni stále civí, a když už toho měla dost, tak se ho sarkasticky zeptala: "Co máš za problém, dědo? Tys v životě neudělal nic divokýho!?"

Protože otce znám, tak jsem raději rychle polkl sousto, co jsem měl v puse, aby mě při jeho odpovědi nezaskočilo.

Otec nezklamal a s důstojným klidem a bez mrknutí oka odvětil: "Jedenkrát v životě jsem si vzal drogu a přefiknul pak páva. Teď se ptám, jestli ty nejseš moje dcera."



1 komentář:

  1. Já se směji a směji, tohle fakt nemá chybu a pohotovost tatínka je skvělá

    OdpovědětVymazat