TEXT, KURZOR...


VÍTEJTE A PŘEJI VÁM KRÁSNÝ DEN BEZ MRÁČKU

čtvrtek 21. února 2013

Blondýnka v letadle

Blondýna nastoupí do letadla, které letí do Melbourne. Usadí se v první třídě, ačkoliv má letenku do ekonomické třídy.


Přijde k ní letuška a požádá ji, aby se přestěhovala do druhé třídy, protože si první třídu nezaplatila.

Blondýna odpoví: "Jsem blondýnka, měřím 180 cm a letím do Melbourne!"

A vzdorovitě zůstane sedět.

Letuška jde tedy do pilotní kabiny a ptá se kapitána, co má dělat.

Kopilot se naštve. Vstane a jde do první třídy k blondýně. Důrazně, ale zdvořile ji vyzve, aby přešla do druhé třídy, kam si zakoupila letenku.

Blondýna nato opět odpoví: "Jsem blondýnka, měřím 180 cm a letím do Melbourne!"

A zůstává sedět na svém místě.

Kopilot se vrátí do kabiny a rozčileně líčí kapitánovi a letušce, co vyřídil.

Kapitán řekne: "Počkejte, já to dám do pořádku. Uvidíte, jak rychle se přestěhuje do ekonomické třídy!"

Jde k blondýně a něco jí zašeptá do ucha. Ta okamžitě vstane, zděšeně se na něj podívá a řekne: "Promiňte, to jsem nevěděla….."

Posbírá si svoje věci a rychle se přestěhuje do druhé třídy.

Letuška a kopilot jsou z toho šokovaní a udiveně se ptají kapitána, jak se mu to podařilo. Ten jim odpoví:

"Řekl jsem jí, že první třída dneska neletí do Melbourne, ale do Bagdádu."



1 komentář:

  1. Ten s ní pěkně vyběh! Jako dneska já s tou vopruzkou. Koukni ke mně a bav se. Kitty

    OdpovědětVymazat